Vispārīgie Noteikumi

ReKebabs

Vispārīgie noteikumi

1. ReKebabs pasūtīšanas process un piegāde

Jūsu pasūtījums

Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu no izvēlētā restorāna. Iesniedziet savu pasūtījumu, noklikšķinot uz “apstiprināt pasūtījumu”, lūdzu, pārliecinieties, vai norādītā informācija ir pareiza. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts, restorāns strādā pie pasūtījuma, un izmaiņas veikt nebūs iespējams.

Izmaiņas pasūtījumā vai atcelšana

Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts, vairs nav iespējams mainīt vai atcelt jūsu pasūtījumu. Ja jūs vēl vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, ir iespējams sazināties ar ReKebabs restorānu, lai uzzinātu, vai ir iespējams mainīt pasūtījumu. Nav garantijas, ka mēs varēsim veikt pasūtījuma maiņu, jo restorāns jau iespējams būs sācis gatavot pasūtījumu.

Maksājumu metodes apstiprināšana

Ja ir izvēlēts kartes maksājums un netiek apstiprināts, pasūtījums netiks apstrādāts un nosūtīts restorānam.

Ja apstiprināts skaidras naudas maksājums, par pāsūtījumu būs jānorēķinās skaidrā naudā pasūtījuma saņemšanas brīdī.

Pasūtījuma pārvaldīšana un gadījumi, kad restorāns atceļ pasūtījumu

Kad jūs veiksiet pasūtījumu, jūs saņemsiet informatīvu ziņu par to, vai pasūtījums ir apstiprināts.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka tīmekļa vietnes apstiprinošais ziņojums tiks nosūtīts tikai tad, kad būs saņemta pasūtījuma apmaksa, pie norēķinu izvēles ar karti.  Lai gan mēs visus pasūtījumus saņemam uzreiz, ja kāds pasūtījums netiks pieņemts vai kādu neskaidrību gadījumā – mēs ar jums sazināsimies (parasti zvanot uz norādīto telefona nr.). Viens no iemesliem varētu būt, ka restorāns ir pārāk noslogots, gatavojot citus pasūtījumus. 

Pasūtījuma piegāde

Pasūtījuma pieņemšanas laikā mēs nevaram 100% garantēt aptuveno piegādes laiku.

Ja pasūtījums tiek gatavots, jūs to nevarat atcelt. Pasūtījums, kas tiek apstiprināts tīmekļa vietnē, tiek nosūtīts restorānam gatavošanai. 

2. ReKebabs Klientu apkalpošana

Vispārīga informācija

Klientu apkalpošana, mums, ReKebabs.lv, ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas mēģināt palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Ir iespējams sazināties ar mājas lapā norādīto telefona numuru, noklikšķinot uz “sazināties ar mums pa Whats Up” sadaļā Kontakti.  Mūsu tālruņa numuru varat atrast katrā lapā, Footer sadaļā.

Jautājumi par pasūtījumu

Ja pasūtījums ir aizkavējies vai apstrāde aizņem vairāk laika nekā parasti, vai ja rodas jebkādas citas problēmas ar pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar restorānu, lai atrisinātu problēmu vislabākajā iespējamajā veidā.

Sūdzības un atsauksmes

Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, jūs varat ievietot atsauksmes restorāna Facebook lapā. Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.

Kompensācija

Ja produkta vai pakalpojuma kvalitāte , ko piedāvā restorāns jūs neapmierina un vēlaties saņemt kompensāciju, lūdzu, sazinieties ar restorānu, lai reģistrētu savu sūdzību. Restorāna vadība izskatīs sūdzību, lai nonāktu pie risinājuma.

Ar klientu apkalpošanas centru var sazināties pa e-pasta adresi rekebabs@gmail.com vai tālruņa numuru +37122323830.

3. ReKebabs personas dati

ReKebab.lv ir atbildīgs par datu vākšanu un apstrādi. Lai uzzinātu vairāk par to, kā jūsu personīgā informācija tiek glabāta, noklikšķiniet uz šīs saites: https://rekebabs.lv/sikdatnu-politika/